یکشنبه 8 مهر 1403
spot_imgspot_img
Tehran
light rain
12.8 ° C
13 °
11.8 °
71 %
3.1kmh
20 %
یکشنبه
17 °
دوشنبه
21 °
سه‌شنبه
26 °
چهارشنبه
29 °
پنج‌شنبه
27 °
صفحه اصلیخبر اولبایر در دو دنیای بزرگ می‌درخشد؛ فوتبال و رسانه

بایر در دو دنیای بزرگ می‌درخشد؛ فوتبال و رسانه

بایر در دو دنیای بزرگ می‌درخشد؛ فوتبال و رسانه

  1. دنیای ورزش:

باشگاه ورزشی TSV Bayer 04 Leverkusen که در سال 1904 توسط کارکنان شرکت داروسازی آلمانی Bayer AG تأسیس شد، یکی از بزرگترین باشگاه‌های ورزشی در آلمان است و بیشتر به‌خاطر تیم فوتبال خود شناخته شده است. این باشگاه در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله دوومیدانی، شمشیربازی، هندبال، والیبال، بوکس و بسکتبال حضوری پررنگ در لیگ‌های آلمان دارد.

از این نظر، بایر برای ما ایرانیان هم مهم است. زیرا سردار آزمون بازیکن ملی‌پوش کشورمان مدتی در تیم فوتبال بایر لورکوزان توپ زد و نام ایران را بر سر زبان‌ها انداخت.

  1. دنیای رسانه:

درست در جایی که صنعت داروی کشور ما ضعف دارد و شرکت‌های داروسازی کشور اصطلاحا “کمیت”‌شان می‌لنگد، بایر در اوج است.

داروسازی بایر، یک شرکت دارویی پیشرو در جهان، حضوری پررنگ در رسانه‌ها و مطبوعات دارد و از طریق کانال‌ها و استراتژی‌های مختلف با ذی‌نفعان مختلف در ارتباط است. در این‌جا برخی از جنبه‌های کلیدی رویکرد رسانه‌ای و مطبوعاتی بایر آورده شده است:

  1. محتوا برای رسانه: Bayer از طریق خدمات رسانه‌ای خود، محتوای زیادی از جمله اخبار، عکس‌های مطبوعاتی و موارد دیگر را برای نمایندگان رسانه‌ها فراهم می‌کند که به شرکت کمک می‌کند تا آخرین پیشرفت‌ها، نوآوری‌ها و داستان‌های موفقیت خود را با مردم و صنعت به اشتراک بگذارد.
  2. مخاطبان رسانه: بایر یک صفحه تماس اختصاصی با رسانه در وب سایت خود دارد که به خبرنگاران اجازه می‌دهد برای پرس‌وجوهای رسانه‌ای با شرکت در تماس باشند؛ و تضمین می‌کند Bayer با رسانه‌ها در ارتباط باقی می‌ماند و می‌تواند به درخواست‌های رسانه‌ها به‌سرعت پاسخ دهد.
  3. تمركز دارويی: بخش داروسازي باير بر تحقيق، توسعه و بازاريابي داروهای تخصصی نوآورانه با تاثير بالينی قابل توجه تمركز دارد. این تمرکز استراتژیک به شرکت کمک می‌کند تا توجه رسانه‌ها را به خود جلب کند و تعهد خود را به پیشرفت راه‌حل‌های مراقبت‌های بهداشتی نشان دهد.
  4. مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها: بایر برای توسعه محصولات و فناوری‌های جدید، شراکت‌های استراتژیک با شرکت‌های دیگر، مانند Mammoth Biosciences و Cellino Biotech ایجاد کرده است. این مشارکت‌ها اغلب باعث علاقه رسانه‌ها می‌شوند و به بایر کمک می‌کنند تا در خط مقدم پیشرفت‌های پزشکی باقی بماند.
  5. رویدادها و کنفرانس‌ها: مدیران Bayer در رویدادها و کنفرانس‌های مختلف شرکت می‌کنند و فرصت‌هایی را برای متخصصان رسانه و صنعت فراهم می کنند تا با شرکت در تعامل باشند و از آخرین نوآوری‌های مطلع شوند.

به طور کلی، داروسازی بایر رویکردی فعالانه برای تعامل با رسانه‌ها و مطبوعات اتخاذ می‌کند و تمرکز خود را بر نوآوری، مشارکت و پایپ لاین قوی از محصولات دارویی برای ایجاد علاقه و برقراری ارتباط اعمال می‌کند.

/انتهای پیام/

مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر