دکتر محمدباقر تحویلزاده، (مدیرعامل شرکت بهداشت کار) گفت: نمایشگاهها این مزیت را دارند تا رقبا همدیگر را دیده و توانايیهایشان را به یکدیگر نشان دهند.
خب! انجام مذاکره با شرکتهای داخلی و یا خارجی که منتج به عقد قرارداد شود در دل همین نمایشگاهها است که شکل میگیرد.
آنچه یک نمایشگاه تخصصی را از سایر متمایز میسازد، برنامههای آموزشی است که تدارک میبینند و شرکتها میتوانند برای آموزش همکاران خود از آنها بهره بگیرند.
کسب اطلاعات علمی برای شرکتها اهمیتی زیاد دارد و میتوان در نمایشگاهها به آن دست یافت.
هیچ جا به اندازه نمایشگاهها نمیتواند برای شرکتها مفید باشد که به آسانی از اطلاعات علمی استفاده کنند.
از ایجاد ارزش افزوده و صرفهجویی ارزی و همچنین افزایش تولیدات داخلی و… هم باید بگویم، که ویژگی و مزیت نمایشگاه فارمکس برای صنعت داروسازی کشور بسیار بوده است.
✔️هفتمین نمایشگاه بینالمللی فارمکس ۲۰۲۵، در روزهای ۲۳ الی ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴، در مرکز نمایشگاهی ایرانمال برگزار خواهد شد.
/انتهای پیام/