یکشنبه 8 مهر 1403
spot_imgspot_img
Tehran
light rain
11.7 ° C
12 °
10.8 °
76 %
2.1kmh
75 %
یکشنبه
18 °
دوشنبه
21 °
سه‌شنبه
25 °
چهارشنبه
29 °
پنج‌شنبه
27 °
صفحه اصلینمایشگاهبرای تی‌پی‌کو، برای صنعت

برای تی‌پی‌کو، برای صنعت

سه یادداشت کوتاه از چتر تی‌پی‌کو در فارمکس/

دکتر عاطفه حکمت، (معاون تضمین کیفیت تی‌پی‌کو): تی‌پی‌کو با عنایت به فعالیت‌های صورت گرفته شرکت‌هایش در سال‌های اخیر؛ و به‌ویژه در آن دسته از شرکت‌های تولیدکننده مواد موثره دارویی؛ و پیشرفت‌های چشم‌گیری که داشته‌اند، امسال با قدرتی بیشتر در نمایشگاه فارمکس ۲۰۲۴ حضور یافته است؛ و به زبانی دیگر، می‌توان گفت که دست همه شرکت‌های ماده‌اولیه‌سازش پر است.

این مجموعه بی‌نظیر (۷ شرکت تی‌پی‌کویی حاضر در نمایشگاه فارمکس)، امسال با تمرکزی بیشتر بر کیفیت، تولید محصولات دانش‌بنیان (و برخی) با دانش فنی پیچیده، (و برخی دیگر) با افزایش راندمان محصولات، (و باز برخی دیگر) با به‌سازی خطوط تولیدی‌شان و (چند تایی) با اخذ و دریافت گواهینامه‌های GMP و (غالبا) با اجرایی دقیق‌تر از استانداردها، خود را به‌روزرسانی کرده‌اند و برای هلدینگ بزرگ تی‌پی‌کو مانند یک دستاورد در این دوره مطرح هستند.

اگر مطالب را به‌شکلی در نسبت به سمع و نظر مخاطبان ارجمند می‌رسانم، به این دلیل است که صنعت داروی ما، بسیار بسیار زیاد قابلیت رشد و پیشرفت دارد و این موضوعات، با عنایت به زیرساخت‌های قوی در شرکت‌های این گروه دارویی رخ داده است.

فارمکس یک نمایشگاه بزرگ و قابل اتکا در صنعت مواد اولیه دارویی، و یک گردهمایی ارزشمند و فرصتی واقعا بی‌نظیر در صنعت است. خدا کند که شکل و انرژی این هم‌افزایی‌ها در تی‌پی‌کو، به هم‌اندیشی و تبادل دانش و فناوری‌های به‌روز و برکات بزرگ بیانجامد.

من آرزو می‌کنم تا میان صنعتگران سخت‌کوش عرصه‌های مرتبط با دارو، و فعالان و فن‌سالاران با حمیت صنعت داروی کشور، یک زنجیره‌ی تفاهمی درست و سازنده شکل‌ بگیرد و در پی آن، با حمایت همه‌جانبه‌ی مسئولان، شاهد رشد و تعالی و افتخارآفرینی دارو باشیم.

نگاهی منصفانه به داشته‌ها، می‌تواند موجب درخشش و فروغ آینده این صنعت قابل اتکا شود.

/انتهای پیام/

مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر