یکشنبه 8 مهر 1403
spot_imgspot_img
Tehran
broken clouds
17.6 ° C
18 °
17.6 °
45 %
3.1kmh
75 %
یکشنبه
18 °
دوشنبه
21 °
سه‌شنبه
26 °
چهارشنبه
29 °
پنج‌شنبه
27 °
صفحه اصلیاخبار صنعتنوسازی تجهیزات، توسعه فرآیندها در تماد

نوسازی تجهیزات، توسعه فرآیندها در تماد

مدیرعامل گزارش می‌دهد/

شرکت تماد جهت رفع چالش فرسودگی تجهیزات، قدم‌هایی محکم برداشت و از آغاز سال ۱۴۰۳ و به گفته دکتر یحیی میرزایی، مدیرعامل، با خرید و نصب ۱۲ دستگاه سانتریفیوژ، نوسازی در کارخانه‌های خودش را آغاز کرد.

روز گذشته (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) و در پی برگزاری موفق مجمع عمومی سالیانه شرکت تولید مواد اولیه دارویی داروپخش (تماد)، دکتر یحیی میرزایی، مدیرعامل به فن‌سالاران گفت:
ما با خرید و نصب ۱۲ دستگاه سانتریفیوژ، نوسازی در کارخانه‌های تماد را آغاز کرده‌ایم.

برآیند این‌ کار، افزایش ظرفیت تولید، جلوگیری از توقف تولید، حفظ و ارتقاء ایمنی کارکنان و ایمنی بخش‌های تولیدی است و از مزایای نوسازی تجهیزات به‌شمار می‌آید.

میرزایی افزود:
ما با خریداری ۵ راکتور ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ لیتری که ظرفیت تولید محصولات API را به‌ویژه در تولید محصولات صادراتی افزایش می‌دهد، سال ۱۴۰۳ را با سازندگی مضاعف شروع کردیم.

این دستگاه‌ها از یک شرکت داخلی خریداری شده تا رونق تولیدات و فناوری داخلی را هم در پی آورد.

خرید ۲ دستگاه دیگ بخار با ظرفیت ۱۸۰۰۰ و ۲۵۰۰۰ پوند را هم داشتیم؛ که برای تامین بخار مورد نیاز واحدهای تولیدی بوده، و کمکی‌است به رشد تولید، و جلوگیری از افت فشار بخار در پیک مصرفی، ایجاد پایداری در بخار ورودی سیستم ZLD و بهبود عملکرد این سیستم و…

خرید و ارتقاء پست گاز هم که ظرفیت فعلی را ۲.۵ برابر در متر مکعب (در ساعت) افزایش می‌دهد، در دستور کار است.

میرزایی تصریح کرد:
خرید ۵ دستگاه مخزن استیل با ظرفیت ۳۰۰۰۰ لیتر که علاوه بر کاهش ریسک و افزایش ایمنی، ظرفیت ذخیره‌سازی و کیفیت نگهداری حلال‌ها را افزایش می‌دهد و بهینه‌سازی محوطه تانک فارم هم به‌صورت همزمان در حال انجام است.

خرید یک دستگاه دیزل ژنراتور با ظرفیت ۱۰۰۰ KVA که می‌تواند در زمان قطعی برق، خطوط تولید را پشتیبانی و از توقف تولید و انحراف در برنامه جلوگیری نماید، مورد بعدی است.

تامین آب مورد نیاز شرکت با توجه به ماموریت اصلی شرکت در تولید مواد موثره دارویی که نسبت به تولید محصولات نهایی، نیاز به آب بیشتر دارد.

و همچنین در راستای توجه به رفاه کارکنان و سلامت محیط‌های جمعی، خریداری تجهیزات جدید رستوران را هم انجام داده‌ایم؛ که می‌تواند در کیفیت غذای کارکنان و همچنین ارتقاء سطح بهداشتی محیط موثر باشد و رضایتمندی کارکنان را به‌دنبال خواهد داشت.

خرید و راه‌اندازی دستگاه آب‌شیرین‌کن، قدمی دیگر در تامین آب شرب شرکت در جهت اهمیت سلامت کارکنان بوده است که آن‌هم ضمن صرفه‌جویی مالی، نیاز شرکت را در خرید آب بسته‌بندی مرتفع می‌کند.

/انتهای پیام/

مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر