مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری تامین اجتماعی (شستا)، روز سهشنبه ششم آبان ماه ۱۴۰۴ در یک نشست خبری با اهالی رسانه شرکت کرد.
محمدرضا سعیدی، مدیر، فنسالار، و اهل شفافسازی و «رسانه» است.
✔️با فنسالاران و پوشش این نشست همراه باشید.

دکتر محمدرضا سعیدی، مدیرعامل شستا در حالی به استقبال گزارش عملکرد یکمین سال حضورش در شستا میرود که پیشتر گفته بود:
جهان تغییر کرده، جهان، جهان شبکه و رسانهها است و ما از این واتاب و تصویری که در رسانهها، بهرغم اینهمه خدمتی که شستا انجام میدهد، ناراضی هستیم.

دکتر کامبیز زاهدیپور، (مدیر مرکز رسانهای شستا)، ضمن عرض خیر مقدم به اهالی رسانه و مطبوعات، گفت:
در چهلمین سال تاسیس شستا، بیشتر از شما میخواهیم که با مجموعههای مدیریتی ما در ارتباط باشید و ما در تمامی ۱۷۸ شرکت مدیریتیمان کاملا در خدمت اهالی رسانه و پرسشهایشان هستیم.
دعوتشدگان به این نشست میدانند که ما با فاصله از رسانههای غیررسمی، بهای اصلی را به رسانههای معتبر دادهایم و با آغوش باز همراه شما هستیم.
او از دکتر سعیدی جهت ارائه مطالب ۴۰ سالگی شستا دعوت کرد.






دکتر محمدرضا سعیدی، مدیرعامل شستا در آغاز سخن گفت:
بهوجود تک تک همکارانم در مجموعههای شستا افتخار میکنم.
در کنار مردم ایران ایستادهایم و برای ایران هستیم.
در چهل سالگی شستا لازم بود که این موضوعات را مصراً اعلام کنیم.


دکتر محمدرضا سعیدی، مدیرعامل، در کنار تعاریف از شستا، درباره مشکلات و چالشها گفت:
ما در امر توسعه و سرمایهگذاری مشغول هستیم، اما تصویر شستا در بیرون، آنطور که باید نیست، و جوری دیگر دیده میشویم!
او با دو سه تصویر پاورپوینت، شمایل بیرونی شستا را نمایش داد، و گفت دلم از بسیاری از این موضوعات نادرست شکسته است!
این تاپیکمدلینگی است که از شستا در بیرون از ما دیده میشود! و این ظلم به خادمان و خدماتی است که همکاران ما در شستا -مسئولانه- به مردم ایران ارائه میدهند! هی…!
تاکید میکنم که شفافیت در شستا یک اصل است و ما عمیقا بدان پایبندیم.
✔️تاکیدات بسیار درست دکتر سعیدی:
ایجاد اتاق شیشهای، راه درست مبارزه با فساد است. ما نیاز به گفتوگوهایی بیشتر داریم، و میدانیم اگر رسانهها در جریان امور قرار بگیرند، راهها هموارتر خواهد شد.

دکتر محمدرضا سعیدی، مدیرعامل شستا یک جمله طلایی و مهم گفت:
با یک دیتای رسانهها -بهشرط اثبات- ثانیهای مماشات در کار نخواهد نه با هیچ مدیرعاملی و نه با هیچ فردی.
سعیدی درباره شرایط انتخاب مدیران شستا، در کنار مسائل همیشگی تصریح کرد:
در ۱۲ روز جنگ، شستا و همکارانمان را در شستا بیشتر شناختیم. بنابراین پس از این، «شجاعت» را هم به شرایط انتخاب مدیران اضافه میکنیم.

دکتر محمدرضا سعیدی، مدیرعامل شستا در حال پاسخگویی به سوالات اهالی رسانه هستند.
دکتر سعیدی در پاسخ به سوال سردبیر فنسالاران، ضمن حمایت از رسانههای تخصصی حوزه دارو، تصریح کرد:
درِ تمامی شرکتهای ما به روی رسانهها باز است، و کسی حق ندارد منعی برای اهالی رسانه بتراشد.








دکتر محمدرضا سعیدی، مدیرعامل شستا در بخشی از صحبتها، ضمن اشاره به شرکتهای گروه دارویی تامین گفت:
چند شرکت تیپیکویی سال گذشته ورشکسته بودند، اما الان دیگر نیستند.
ضمنا برای ما توسعه محصولات جدید در اولویت است. ما شرکت توفیقدارو (از گروه دارویی تامین) و R&Dها را تقویت میکنیم و این یک برنامه ادامهدار در مسیر شستا است…
سعیدی مجدداً و در ادامه هم تاکید کرد:
برای من و ما، در شستا پاکدستی بسیار مهم است و راه درست فراز یک شرکت این است؛ پاکدستی.
ضمنا اگر کسی و مدیری لایق باشد، ما در شستا استقبال میکنیم، و از آدم بدون تخصص هم دوری کرده و خواهیم کرد.


نشست رسانهای دکتر محمدرضا سعیدی، مدیرعامل شستا به پایان رسید.
استقبال رسانهها از این نشست فوقالعاده بود، و ایشان با سعهی صدری مثالزدنی به تمامی سوالات درباره شستا و هلدینگهای تابعه و مجهولات این ابرهلدینگ چند رشتهای پاسخ دادند.
در ده سال گذشته، این مقبولیت (رضایتمندی از مدیرعامل شستا) نزد رسانهها، بینظیر بود.
✔️همچنین عملکرد منسجم و منظم مرکز رسانهای شستا و دکتر زاهدیپور و همکارانش هم خوب و کاملا حرفهای بود.
/انتهای پیام/

