یادداشت: مطالعه مطلب «هزینههای اختصاص یافته نوو نوردیسک برای تبلیغ دارو در تلویزیون»، خواب را از چشم آدم میپراند!
در حالیکه شرکتهای داروسازی ایرانی، از داشتن کمترین روزنههای رسانهای در خصوص بیان عملکرد و اعلام دستاوردها و یا گفتوگو و اطلاعرسانیهای ساده با شبکهها و پایگاههای خبری رسمی و تخصصیِ محدودِ حوزه صنعت خود، محروم میشوند، شرکت نووُ نوردیسک آنچنان گوی رقابت را برای تبلیغات تولیدات از همتایان خود ربوده و مدام در حال رکورد زدن است، که آدم از این میزان فاصلهی ادراکی، هاج و واج میماند.
بله میدانیم که ارزش کل گردش صنعت داروی ایران، با حتی همان یک شرکت داروسازی نظیر نوو نوردیسک قابل مقایسه نیست، اما خودتحریمی و اعلام محرومیت رسمی از معدود روزنههای رسانهای هم، چندانکه اینجا رخ داده، واقعا قشنگ نیست و اصلا «نوبر» است!
طبیعیاست که با گسترش مفاهیم و راههای جدید توسعهی ارتباطی، این خودتحریمیها دیگر توجیهی نخواهد داشت.
یکی میگفت؛ پُل را بالا ببر، به جریان رودخانه چکار داری…
*عکس تزئینیست، درباره تبلیغ دارویی آرامبخش
/انتهای پیام/