افزایش چشمافسای هزینه تبلیغات تلویزیونی/
با شروع فصل تابستان و افزایش دما در ماه ژوئن، هزینه تبلیغات تلویزیونی داروی Wegovy شرکت نوو نوردیسک به طوری چشمافسا افزایش یافت.
براساس دادههای ارائهشده توسط iSpot.TV ، داروی کاهش وزن GLP-1 شرکت نوو نوردیسک بار دیگر در صدر فهرست پرهزینهترین تبلیغات تلویزیونی داروها در ماه ژوئن قرار گرفت؛ جایگاهی که پیشتر در ماه مارس نیز به دست آورده بود.
شرکت نووُ نوردیسک در ماه ژوئن نزدیک به ۴۰ میلیون دلار برای تبلیغات تلویزیونی داروی وگووی صرف کرد؛ رقمی چشمگیر که نسبت به هزینه ۲۴.۱ میلیون دلاری ماه مِی که باعث سقوط به رتبه پنجم شده بود افزایش قابل توجهی داشته و تقریباً با ۴۰.۴ میلیون دلار هزینه در ماه مارس، زمانی که این دارو صدر جدول را در اختیار داشت، برابری میکند.
داروی اوزمپیک شرکت نوو نوردیسک در ماه ژوئن نیز جایگاه نهم خود در میان ۱۰ تبلیغ پرفروش را حفظ کرد و با هزینه ۱۱.۵ میلیون دلاری برای پخش دو تبلیغ تلویزیونی، همچنان در این رتبه باقی ماند.
/انتهای پیام/