پنج‌شنبه 27 دی 1403
spot_imgspot_img
Tehran
haze
8.7 ° C
9 °
8.7 °
36 %
0kmh
18 %
پنج‌شنبه
12 °
جمعه
9 °
شنبه
7 °
یکشنبه
6 °
دوشنبه
7 °
صفحه اصلیروابط عمومیچرا کار با رسانه‌ها مهم است؟

چرا کار با رسانه‌ها مهم است؟

روابط‌عمومی/

دهه گذشته با افتی بسیار قابل توجه در رسانه‌های سنتی مانند روزنامه‌ها و مجلات همراه بود، و متعاقبا رسانه‌های دیجیتال جاهای خالی را پر کردند و کماکان به تسلط خود ادامه می‌دهند.

اکنون متخصصان روابط‌عمومی مجبور‌ شده‌اند استراتژی‌های خود را برای استفاده از پلتفرم‌های دیجیتال تغییر دهند و با اثرگذاران مدیا، برای دستیابی به مخاطبان هدف (و بیش‌تر)، تعامل کرده و تطبیقی وسیع‌تر فراهم آورند.

دیگر فصل نوشیدن چای و قهوه یا ناهار رسانه‌ای برای ایجاد روابط و ساختن یک موضوع وجود ندارد. اتاق‌ خبر و فکس تعطیل! در عوض، متخصصان روابط‌عمومی از ترکیبی از تماس‌های تلفنی، ایمیل، تعامل با روزنامه‌نگاران در پلتفرم‌های اجتماعی بهره برده و همگام با چرخه سریع رسانه‌ها، آماده واکنش سریع‌اند.

روابط‌عمومی تعاملی، یعنی از دایره بسته ارتباط بیرون بیا و منافذ را برای تثبیت بیش‌تر باز کن و…

امروزه در انتظار انتشار خبری در روزنامه‌ بودن تا فردا، خیلی دیر است. آنی باید بود، و سوشال‌مدیا را باید آبستن خبر کرد.

آن روابط‌عمومی که «خبر بخورد»، دیگر روابط‌عمومی نیست.

/انتهای پیام/

مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین