روابطعمومی/
دهه گذشته با افتی بسیار قابل توجه در رسانههای سنتی مانند روزنامهها و مجلات همراه بود، و متعاقبا رسانههای دیجیتال جاهای خالی را پر کردند و کماکان به تسلط خود ادامه میدهند.
اکنون متخصصان روابطعمومی مجبور شدهاند استراتژیهای خود را برای استفاده از پلتفرمهای دیجیتال تغییر دهند و با اثرگذاران مدیا، برای دستیابی به مخاطبان هدف (و بیشتر)، تعامل کرده و تطبیقی وسیعتر فراهم آورند.
دیگر فصل نوشیدن چای و قهوه یا ناهار رسانهای برای ایجاد روابط و ساختن یک موضوع وجود ندارد. اتاق خبر و فکس تعطیل! در عوض، متخصصان روابطعمومی از ترکیبی از تماسهای تلفنی، ایمیل، تعامل با روزنامهنگاران در پلتفرمهای اجتماعی بهره برده و همگام با چرخه سریع رسانهها، آماده واکنش سریعاند.
روابطعمومی تعاملی، یعنی از دایره بسته ارتباط بیرون بیا و منافذ را برای تثبیت بیشتر باز کن و…
امروزه در انتظار انتشار خبری در روزنامه بودن تا فردا، خیلی دیر است. آنی باید بود، و سوشالمدیا را باید آبستن خبر کرد.
آن روابطعمومی که «خبر بخورد»، دیگر روابطعمومی نیست.
/انتهای پیام/