یکشنبه 22 تیر 1404
Tehran
light rain
27.6 ° C
28 °
27.6 °
34 %
1kmh
75 %
یکشنبه
32 °
دوشنبه
33 °
سه‌شنبه
34 °
چهارشنبه
36 °
پنج‌شنبه
37 °
spot_imgspot_img
خانهروابط عمومیچرا کار با رسانه‌ها مهم است؟

چرا کار با رسانه‌ها مهم است؟

روابط‌عمومی/

دهه گذشته با افتی بسیار قابل توجه در رسانه‌های سنتی مانند روزنامه‌ها و مجلات همراه بود، و متعاقبا رسانه‌های دیجیتال جاهای خالی را پر کردند و کماکان به تسلط خود ادامه می‌دهند.

اکنون متخصصان روابط‌عمومی مجبور‌ شده‌اند استراتژی‌های خود را برای استفاده از پلتفرم‌های دیجیتال تغییر دهند و با اثرگذاران مدیا، برای دستیابی به مخاطبان هدف (و بیش‌تر)، تعامل کرده و تطبیقی وسیع‌تر فراهم آورند.

دیگر فصل نوشیدن چای و قهوه یا ناهار رسانه‌ای برای ایجاد روابط و ساختن یک موضوع وجود ندارد. اتاق‌ خبر و فکس تعطیل! در عوض، متخصصان روابط‌عمومی از ترکیبی از تماس‌های تلفنی، ایمیل، تعامل با روزنامه‌نگاران در پلتفرم‌های اجتماعی بهره برده و همگام با چرخه سریع رسانه‌ها، آماده واکنش سریع‌اند.

روابط‌عمومی تعاملی، یعنی از دایره بسته ارتباط بیرون بیا و منافذ را برای تثبیت بیش‌تر باز کن و…

امروزه در انتظار انتشار خبری در روزنامه‌ بودن تا فردا، خیلی دیر است. آنی باید بود، و سوشال‌مدیا را باید آبستن خبر کرد.

آن روابط‌عمومی که «خبر بخورد»، دیگر روابط‌عمومی نیست.

/انتهای پیام/

مقالات مرتبط

ارسال نظر شما

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر

محمد رضا نیکخواه بهرامی بر تعرفه خدمات دارویی در سال ۱۴۰۴ اعلام شد
امیر علی بر اختیار یا الزام؟
علیرضا بر اختیار یا الزام؟
ارژنگ نجاتپور ثانی بر سه خبر از داروسازی امین
امیر سعیدی‌فر بر مجله «فن‌سالاران»، شماره ۸