باز هم روابطعمومی!/
یادداشت: یکبار هم قبلا به این موضوعات اشاره کرده بودیم، که مفهوم روابطعمومی دگر شده و حالا همه سازمانها و نهادها و انجمنها باید برای تنویر افکار عمومی و حفظ شانیت سازمانشان روابطعمومی فعال و «مستقر» دایر کنند.
از آنجایی که حوزه و صنعت داروی ایران، غالبا با این مفهوم «بیگانه» بوده است و اساسا برخی از ایشان اعتقادی به این داستانها ندارند، روابطعمومیهایی اختیار میکنند «اجارهای» و از نوع در اختفایش!
فکرش را بکنید سهتاونصفی آدم با سر جمع، نیم سال سابقه مطبوعاتی، که اساسا نمیدانند «رسانه» چیست، توسط «موسسهای تشریفاتی» بهعنوان روابطعمومی فلان «انجمن» دارویی و بهمان «سندیکای» چه، استخدام میشوند تا وظیفه «ارتباط جمعی» را بر عهده بگیرند، و اولین کارشان این است که رقیب و رسانه مورد قبول و وثوق صنعت را از میدان بهدر کنند! جلالخالق!
✔️ماموریت:
بهدر کردن رسانههای واقعی از میدان!
✔️ابزار:
اعطای کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی به رسانههای مطیع!
✔️نتیجه:
اشتباهی در آمدن کار، چرخیدن دور خود و افزودن به هزینههای سندیکا و انجمنهای مربوطه!
/انتهای پیام/