یادداشت: از بیتعهدی برخی از عوامل در دوره یکسانسازیها میگفتیم.
بله! علما دست به کار شدند و «چارت»ها را عوض کردند! مثلا «مدیر روابطعمومی بلافصل» شد کارشناس روابطعمومی!
جلالخالق! آخر با کدامین عقل!؟
در همه جای دنیا میبینید که شرکتهای دارویی، امور رسانهای و PR خودشان را روی چشمانشان میگذارند و برای رسانهها، جایگاه ویژه تعریف کردهاند و هزار راه ارتباطی درست شده و تشویق و چه و چه، آنوقت اینجا… !
البته اولین ضربهها را هم عزیزان از همینجا خوردند!
فکرش را بکنید که مدیر روابطعمومیشان طوری بود که موسسه تشریفاتی (همیشگی!) رفته بود گلایهاش را به رئیس وقت سازمان غذاودارو کرده بود که فلانی مانعی بزرگ است (برای چه؟ برای صیانت از اموال مردم و اسپانسر پلاتینیوم نشدن در فلان نمایشگاه) و آن رئیس سازمان هم، مدیرعامل ناتوانِ مربوطه را خواسته بود و دستور عزل مدیر روابطعمومی را داده بود!
(واقعا داستان شیر تو شیری بود! یکی پیدا نشده بود به مدیرعامل نکوسرشت پلشتکار بگوید؛ حاجی! به رئیس سازمان غذاودارو چه مربوط که… !؟)
/انتهای پیام/