بدترین شرکتهای بیمه معرفی شدند/
طبق اعلام بیمه مرکزی، شکایات مردم از بیمهها ۱۵ درصد افزایش یافت و بدترین شرکتها در ارایه خدمات معرفی شدند!
طبق آمار سامانه پاسخگویی به شکایات بیمهای، شکایات ثبتشده در این دوره نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت. سه شرکت بیمه دانا، ایران و آرمان به ترتیب با ۱۸ و ۱۱ درصد، بیشترین تعداد شکایات را داشتند.
بر اساس این گزارش، رشتههای بیمه شخص ثالث در این مدت بیشترین سهم شکایات را با ۴۴ درصد، بدنه اتومبیل ۲۰ درصد و درمان با ۱۹ درصد رتبه دوم و سوم شکایات را دارند.
بیشترین رشد شکایات هم به ترتیب مربوط به شرکت تجارتنو با ۶۲ درصد، دانا ۴۰ درصد و آرمان ۳۷ درصد بود. در بین رشتههای بیمه نیز مربوط به سه رشته بیمه، حوادثراننده با ۱۴۳ درصد، حوادث ۷۶ درصد و شخص ثالث ۳۶ درصد است
✔️بهطور کلی هم که یکی از ۳ رکن اصلی معضلات صنعت داروی کشور، بیمهها هستند.
/انتهای پیام/