یادداشت کوتاه/۳
نقطه ثقل نمایشگاه دهم را شرکت «زاگرس دارو پارسیان» در اختیار گرفته؛ و رسما در پیشانی نمایشگاه ایرانفارما ایستاده است.
این مجموعه پیشگام که بازیگر جدید بازار دارویی کشور است، گویا در کنار توجه به مقوله تولید و بورس و رشد و…، موضوع غرفهسازی و زیباییشناسی را هم وارد مدار خود کرده و یکی از غرفههای زیبای نمایشگاه امسال را در اختیار دارد.
بعضی از مجموعههای بزرگ کشور، آنقدر درگیر کاغذبازی و خط و نشان کشیدن به رسانهها هستند که یادشان رفته، امروزه در تمام صحنههای دارویی در جهان، این خود شرکتها هستند که بهسمت رسانهها میروند، همواره مشاور میگیرند، و در میان شرکای فرهنگی و اموراتشان، رسانهها در خط مقدم و نزدیکشان هستند و جایگاهی ویژه دارند!
ما با «زاگرس دارو پارسیان»، ارتباطی نداریم، اما آنها، هم غرفه چند بر گرفتهاند، هم از نظر شکلی متفاوت و زیبا کار کردهاند و هم از ازدحام بیهوده -و مانع کار- فاصله گرفتهاند.
میتوان باورهای کهنه را دور ریخت، و به جوانترها نگاه کرد.
/انتهای پیام/