یکشنبه 4 آذر 1403
spot_imgspot_img
Tehran
clear sky
8 ° C
8 °
3.8 °
46 %
0kmh
0 %
یکشنبه
15 °
دوشنبه
17 °
سه‌شنبه
17 °
چهارشنبه
16 °
پنج‌شنبه
13 °
صفحه اصلیروابط عمومیهویت شرکتی، روابط‌عمومی و باقی قضایا...

هویت شرکتی، روابط‌عمومی و باقی قضایا…

هویت‌ شرکتی (Corporate Identity) یا تصویر شرکتی، روشی است که یک شرکت، یا شرکت‌ تجاری خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

هویت سازمانی معمولاً با نام تجاری و با استفاده از علائم تجاری تجسم می‌شود، اما می‌توان مواردی مانند طراحی محصول، پکیجینگ، تبلیغات، روابط‌عمومی و غیره را نیز شامل شود.

هویت شرکت، آرم (لوگوتایپ و یا لوگوگرام) و سایر امکانات پشتیبانی هستند که معمولاً در مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های شرکت جمع‌آوری می‌شوند. این دستورالعمل‌ها بر اساس نحوه عملکرد کنترل؛ و معمولاً شامل پالت‌های رنگی، تایپوگرافی، طرح‌بندی، فونت‌ها و موارد دیگر می‌شوند.

✔️به‌رغم درج این‌همه مطلب در خصوص ضرورت تقویت واحد روابط‌عمومی، تعدادی از شرکت‌های دارویی از این موضوع گریزانند و ارزش رسانه‌ها را نمی‌دانند.
به نمایشگاه‌ها که بروید، می‌بینید میلیارد تومان را ظرف ۳ روز دود می‌کنند، و استعدادی عجیب در پر کردن جیب موسسات تشریفاتی دارند، اما به روابط‌عمومی و رسانه‌ها که می‌رسند، انگار که زمان قبض همه چیز فرا رسیده باشد، سر در گریبان می‌گیرند و…!

/انتهای پیام/

مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین