یکشنبه 8 مهر 1403
spot_imgspot_img
Tehran
light rain
11.7 ° C
12 °
10.8 °
76 %
2.1kmh
75 %
یکشنبه
18 °
دوشنبه
21 °
سه‌شنبه
25 °
چهارشنبه
29 °
پنج‌شنبه
27 °
صفحه اصلیبرندینگمجمع عمومی سالیانه شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران برگزار شد

با ارائه گزارش عملکرد و سال مالی ۱۴۰۲/

به گزارش روابط‌عمومی، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران (منتهی‌ به‌ ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲)، روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با حضور دکتر عقیل ‌آرین‌نژاد، مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری دارویی تامین (تی‌پی‌کو) با عنوان رئیس مجمع و دکتر کریمی و دکتر عباسی به‌عنوان ناظران و سیدمظفر باقری معاونت مالی و اقتصادی به‌عنوان دبیر مجمع، و با حضور ۶۶.۷ درصد کل اعضاء و سهام‌داران، اعضای هیئت مدیره شرکت، نماینده سازمان بورس اوراق بهادار و نماینده حسابرس مستقل و بازرس شرکت در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی/ ورزشی تلاش برگزار شد و صورت‌های مالی این شرکت، بررسی و به‌تصویب اعضای مجمع عمومی رسید.

بر اساس این گزارش، استماع گزارش هیئت ‌مدیره و بازرس قانونی، بررسی و تصویب صورت‌های مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، اتخاذ تصمیم در خصوص تقسیم سود سال مالی ۱۴۰۲، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۳ و تعیین روزنامه کثیرالانتشار به منظور درج آگهی‌های شرکت، از موارد دستور جلسه ذکر شده بود که بر اساس ماده ۱۰۱ قانون تجارت مقررات اساسنامه پس از تشکیل هیئت رئیسه به تصویب رسید.

در ابتدای مجمع، گزارشی از فعالیت هئیت مدیره و عملکرد، برنامه‌های اجرایی و توسعه‌ای شرکت در سال ۱۴۰۲، توسط دکتر رامین رمضانی کلمر، مدیرعامل شرکت به سهام‌داران و حاضران ارائه شد.

از جمله دستاوردهای شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران در سال ۱۴۰۲، می‌توان به رشد فروش به‌میزان ۳۷ درصد نسبت به سال قبل، رشد سود ناخالص ۳۴ درصدی نسبت به‌سال قبل، و تحقق ۲۴ درصدی حاشیه سود خالص اشاره کرد.

مدیرعامل ژلاتین کپسول ایران در ادامه گزارش افزود: با اقدامات صورت‌گرفته توانستیم اصلاحات ساختاری در خطوط تولید فعلی شرکت‌ و پروژه‌های توسعه‌ای که راه‌اندازی ۴ خط جدید را به خطوط تولید اضافه می‌کند، به مرحله نهایی برسانیم که انشاءالله تا تيرماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و خواهيم توانست تا ۹۰۰ میلیون پوکه کپسول را به تعداد محصولات تولیدی‌مان اضافه کنیم.

مدیرعامل ژلاتین کپسول در ادامه تصریح کرد: ما با فعال‌سازی و تجهیز کردن واحد تحقیق و توسعه درصدد هستيم تا سبد محصولات شرکت را از نظر تنوع تولید تکمیل کنیم که علاوه بر تامین نیاز دارویی کشور، بتوانیم با تولیدکنندگان بين‌المللی این محصول اولیه دارویی هم رقابت کنیم.

دکتر رمضانی کلمر در پایان گزارش از مدیران و کارکنان پرتلاش شرکت که با صلابت و سخت‌کوشی در صحنه کسب‌وکار حضور دارند و به نحوی شایسته به تولید محصولات؛ که نیاز جدی جامعه درمانی و عموم مردم است؛ پرداخته و از ایشان قدردانی کرد.

دکتر عقیل آرین‌نژاد، مدیرعامل گروه دارویی تامین (تی‌پی‌کو) نیز ضمن تشکر از گزارش ارائه شده اظهار داشت: اقدامات و عملکرد ارائه شده مرهون تلاش‌ تمامی پرسنل شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران است که با تمام سختی‌های کار، در جهت دستیابی هرچه بهتر به اهداف شرکت به‌طور شبانه‌روزی فعالیت دارند.

گفتنی است؛ صورت‌های سود و زیان و وضعیت مالی مربوط به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ در این مجمع به تصویب رسید. همچنین، هیئت ‌مدیره شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران، همچون سنوات گذشته، از دریافت پاداش به نفع سهام‌داران، خودداری کرد.

همچنین، سود نقدی برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۱۴۰۲، به ازای هر سهم، مبلغ ۸۰۰۰ ریال معادل ۷۰ درصد سود شرکت، پیشنهاد و تصویب شد و به سهام‌داران تعلق گرفت.

گفتنی است به جهت‌ اطلاع‌رسانی دقیق و مطلوب برای تمامی سهام‌داران، جلسه مجمع، به‌صورت برخط (آنلاین) و از طریق وبسایت شرکت‌ پخش‌ زنده می‌شد.

/انتهای پیام/

مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر