یادداشت کوتاه/۲
نمایشگاه ایرانفارما به دهمین دوره برگزاریاش رسید.
آن سالها، اوضاع داخل غرفهها، آرتورکها، بنرها، لایتباکسها و اساسا طراحیها، کلا و اساسا به سمت رنگهای تیره میرفت و واقعا پوسترها و شکلهایی که دوستان روابطعمومی یا بازاریابی ارائه میدادند، اگر نگوئیم زشت، یک درجه پایینتر از زشت بود.
آن چند سال فعالیت، با سابقه گشتوگذار در ۳۰ کشور دنیا و اخذ تجربههای متعدد بصری بدانجا ختم شد که نمایشگاههای دارویی به پیشنهادهای جدیدی که بهوجود آمده بود، توجه نشان دادند و حتی گاهی از بیس اصلی هم پیشی گرفتند و الان دیگر با اشکالی زیبا و چشمنواز به استقبال مخاطبان خود در نمایشگاهها میروند.
ایرانفارما از نظر بصری رشد کرده، و این قابل دیدن است.
امسال غرفه هلدینگ برکت با شرکتهای متعدد، شرکتهایی چون البرزبالک، سبحاندارو و…، که خیلی خوب در زمینه امور تبلیغاتی کار میکنند، و پوسترها و ویدئوهایشان هنریتر و بهروزتر از سایرین است، قابل مثالاند؛ و اینطوریاست که این بخش نمایشگاه متفاوت از گذشته شده است.
/انتهای پیام/