جمعه 18 مهر 1404
Tehran
clear sky
22.6 ° C
23 °
22.6 °
20 %
2.1kmh
0 %
پنج‌شنبه
22 °
جمعه
30 °
شنبه
27 °
یکشنبه
27 °
دوشنبه
28 °
spot_imgspot_img
خانهمطالب تالیفیروابط‌عمومی و CSR شرکت‌های دارویی

روابط‌عمومی و CSR شرکت‌های دارویی

عباس قاسم‌زاده: امروزه موفقیت در شرکت‌های دارویی تنها با فروش بیشتر یا سهم بازار بالاتر سنجیده نمی‌شود؛ بلکه میزان تعهد به مسئولیت اجتماعی CSR هم می‌تواند ملاکی برای ارزیابی تلقی شود. این‌جا روابط‌عمومی نقشی محوری در طراحی، اجرا و اطلاع‌رسانی مسئولیت‌ها ایفا می‌کند، که می‌تواند تصویر سازمان را فراتر از یک بنگاه اقتصادی ببیند؛ که به سلامت جامعه، آموزش و موضوعات عمومی، حس مسئولیت‌طلبی دارد.

آگاهی‌بخش درباره بیماری‌های خاص، حمایت از بیماران نادر، شناخت و همکاری احتمالی با نهادهای نیکوکاری و مشارکت در پروژه‌های محیط زیستی (تعهد در بهینه‌سازی پساب)، از جمله جلوه‌های عینی CSR شرکت‌های دارویی است.

روابط‌عمومی، باید مستندسازی از CSR را به زبان رسانه‌ای قابل درک و انتقال هم، فراهم و انتشار دهد.

مسئولیت اجتماعی در دارو، شعار نیست، رویکردی‌است برای تقویت اعتماد عمومی، ارتقای تصویر برند و ایفای نقش اخلاقی در جامعه.

روابط‌عمومی می‌تواند پلی میان ارزش‌های انسانی و اهداف اقتصادی شرکت باشد؛ پلی که در مسیر آن، اعتبار، اعتماد و احترام عمومی برای برند دارویی شکل می‌گیرد.

/انتهای پیام/

مقالات مرتبط

ارسال نظر شما

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر

دکتر مصدق علی بر اگر مکانیسم ماشه فعال شود
محمد رضا نیکخواه بهرامی بر تعرفه خدمات دارویی در سال ۱۴۰۴ اعلام شد
امیر علی بر اختیار یا الزام؟
علیرضا بر اختیار یا الزام؟
ارژنگ نجاتپور ثانی بر سه خبر از داروسازی امین
امیر سعیدی‌فر بر مجله «فن‌سالاران»، شماره 8