روی زشت صنعت زیبایی/
بسیاری از سرمایهگذاران در مراکز زیبایی از “نام قرضی” یا مدارک و تخصص برخی پزشکان برای افتتاح و مدیریت مراکز خود استفاده میکنند؛ و متخصصان حضور کافی روی خدمات ارائه شده ندارند.
کلینیکهای زیبایی در ژاپن ۲ دسته هستند. برخی از آنها زیر نظر بخشهای بهداشت و درمان تاسیس شدهاند و زیر نظر متخصصان پزشکی اداره میشوند؛ اما برخی دیگر کلینیکهای انجمی یا ثبتی، نام دارند و از سوی سرمایهگذاران بخشهای غیر پزشکی مدیریت میشوند.
بسیاری از سهامداران و سرمایهگذاران میتوانند به سادگی و از طریق یک ثبت آنلاین مجوز افتتاح مراکز خدمات زیبایی ثبتی را به دست بیاورند.
آنها برای این کار از “نام قرضی” یا مدارک و تخصص برخی پزشکان استفاده میکنند.
تا پایان سال گذشته حدود ۳۰۰ مرکز زیبایی انجمنی وجود داشت که تعداد آنها نسبت به ۵ سال قبل آن ۶ برابر بیشتر شده است.
این روند باعث بروز نارضایتی فراوان از این مراکز شده است.
/ان.اچ.کی.ورلد
/انتهای پیام/