شنبه 30 فروردین 1404
Tehran
few clouds
17.6 ° C
18 °
17.6 °
18 %
4.1kmh
20 %
شنبه
17 °
یکشنبه
19 °
دوشنبه
23 °
سه‌شنبه
25 °
چهارشنبه
27 °
spot_imgspot_img
خانهمطالب تالیفیدر دنیا دارند امور رسانه‌ای و PR را روی چشمان‌شان می‌گذارند

در دنیا دارند امور رسانه‌ای و PR را روی چشمان‌شان می‌گذارند

یادداشت: از بی‌تعهدی برخی از عوامل در دوره یکسان‌سازی‌ها می‌گفتیم.

بله! علما دست به کار شدند و «چارت»ها را عوض کردند! مثلا «مدیر روابط‌عمومی بلافصل» شد کارشناس روابط‌عمومی!
جل‌الخالق! آخر با کدامین عقل!؟

در همه جای دنیا می‌بینید که شرکت‌های دارویی، امور رسانه‌ای و PR خودشان را روی چشمان‌شان می‌گذارند و برای رسانه‌ها، جایگاه ویژه تعریف کرده‌اند و هزار راه ارتباطی درست شده و تشویق و چه و چه، آن‌وقت اینجا… !

البته اولین ضربه‌ها را هم عزیزان از همین‌جا خوردند!

فکرش را بکنید که مدیر روابط‌عمومی‌شان طوری بود که موسسه تشریفاتی (همیشگی!) رفته بود گلایه‌اش را به رئیس وقت سازمان غذاودارو کرده بود که فلانی مانعی بزرگ است (برای چه؟ برای صیانت از اموال مردم و اسپانسر پلاتینیوم نشدن در فلان نمایشگاه) و آن رئیس سازمان هم، مدیرعامل ناتوانِ مربوطه را خواسته بود و دستور عزل مدیر روابط‌عمومی را داده بود!
(واقعا داستان شیر تو شیری بود! یکی پیدا نشده بود به مدیرعامل نکوسرشت پلشت‌کار بگوید؛ حاجی! به رئیس سازمان غذاودارو چه مربوط که… !؟)

/انتهای پیام/

مقالات مرتبط

ارسال نظر شما

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر

امیر علی بر اختیار یا الزام؟
علیرضا بر اختیار یا الزام؟
ارژنگ نجاتپور ثانی بر سه خبر از داروسازی امین
امیر سعیدی‌فر بر مجله «فن‌سالاران»، شماره ۸