سه‌شنبه 10 مهر 1403
spot_imgspot_img
Tehran
few clouds
14 ° C
14 °
11.8 °
72 %
2.1kmh
20 %
سه‌شنبه
27 °
چهارشنبه
28 °
پنج‌شنبه
28 °
جمعه
26 °
شنبه
23 °
صفحه اصلیاخبار بین المللداروهای کاهش وزن و افزایش تولید ناخالص داخلی آمریکا تا یک درصد

داروهای کاهش وزن و افزایش تولید ناخالص داخلی آمریکا تا یک درصد

داروهای کاهش وزن و افزایش تولید ناخالص داخلی آمریکا تا یک درصد

گلدمن ساکس اعلام کرد:
استفاده گسترده از داروهای کاهش وزن جدید و قدرتمند در آمریکا می‌تواند تولید ناخالص داخلی را تا یک درصد در سال‌های آینده افزایش دهد، زیرا مشکلات کمتر مرتبط با چاقی احتمالا کارایی در محیط کار را افزایش می‌دهد.

مدیر این شرکت خدمات مالی و بانکداری چند ملیتی اعلام کرد:
مصرف‌کنندگان داروهای GLP-۱ ممکن است تا سال ۲۰۲۸ بین ۱۰ تا ۷۰ میلیون نفر افزایش یابد.

برخی از تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده‌اند که بازار داروهای کاهش وزن تا پایان این دهه به ۱۰۰ میلیارد دلار در سال برسد و سازندگان داروی اوزمپیک یعنی نووُنوردیسک، و مونجارو، ایلای لی‌لی پیشتاز این رقابت هستند.

موج کنونی نوآوری مراقبت‌های بهداشتی مانند کشف داروی مبتنی بر هوش مصنوعی همراه با GLP-۱ می‌تواند سطح تولید ناخالص داخلی آمریکا را در سال‌های آینده تا ۱.۳ درصد افزایش دهد که معادل ۳۶۰ میلیارد دلار در سال با نرخ ارز فعلی و با پتانسیل افزایش از ۰.۶ درصد به ۳.۲ درصد است.

/انتهای پیام/

مدیر سایت
مدیر سایت
با افتخار اعلام می‌کنم که در ترویج شفافیت و ارائه اخبار صنعت دارو، به همراه تیم پویا و متعهد فن‌سالاران، به راه‌اندازی یکی از زیباترین و پویاترین سایت های کشور اقدام کرده ام. این کار، یکی از چالش‌های بزرگ رسانه‌ای در طراحی و پویایی است که با افتخار پذیرفته‌ام. هدف من، ارائه بهترین فضای رسانه و وب‌سایت برای جامعه فن‌سالاران است. من از الگوهای برجسته جهانی الهام گرفته ام تا بهترین فضای ممکن برای تیم محتوایی و مدیریت فن سلاران فراهم خواهم گردد. با تلاش مداوم، امید است این رسانه به یک نماد موفقیت و شفافیت در صنعت دارو تبدیل شود و با وجود نوپا بودن در صدر کمی و کیفی سایر سایت های مشابه خبری با پیشینه دهه ها فعالیت قرار دارد .
مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر