یادداشتهای کوتاه/۵
داروسازی عبیدی اساسا یک استثنا در صنعت داروی کشور است.
خودتان در این عکسها ملاحظه میکنید که چگونه این گروه دارویی معظم، فهمی درست از «فضا» دارد و چطور در پی نوآوری، و طراحیهای چشمنواز و «مینیمال» است و بهخلاف رقبای خود، مجموعه را در غرفههای کوچولو و بسته، خفه نمیکند.
عبیدی در ایرانفارمای امسال، همهی ویژگیهای یک شرکت داروسازی مدرن را در بازنمود بیرونیاش رعایت کرده است (این همان عبیدی سابق و بیحوصله است!)؛ که حالا چندین سر و گردن از شرکتهای رقیب جلوتر ایستاده است.
نقطه ضعف این مجموعه و برخی دیگر از هلدینگهای خوش ذوق مانند خودش، در هزارتوی «ارتباط» خلاصه میشود!
درد بزرگ شرکتهای دارویی کشور، روابطعمومی است! (میرسیم!)
/انتهای پیام/