یکشنبه 8 مهر 1403
spot_imgspot_img
Tehran
light rain
11.7 ° C
12 °
10.8 °
76 %
2.1kmh
75 %
یکشنبه
18 °
دوشنبه
21 °
سه‌شنبه
25 °
چهارشنبه
29 °
پنج‌شنبه
27 °
صفحه اصلیاخبار صنعتتایید دستگاه Agent با پوشش دارویی برای درمان مبتلایان به نوعی بیماری...

تایید دستگاه Agent با پوشش دارویی برای درمان مبتلایان به نوعی بیماری قلبی

تایید دستگاه Agent با پوشش دارویی برای درمان مبتلایان به نوعی بیماری قلبی

🟧بوستون ساینتیفیک (Boston Scientific) اعلام کرد: FDA دستگاه دارای پوشش دارویی این شرکت را برای درمان یک عارضه ناشی از کاشت استنت در قلب تایید کرد.

با این تایید سهام این شرکت تجهیزات پزشکی آمریکایی ۱.۵ درصد افزایش یافت.

دستگاه Agent، نخستین کاتِتِر بالون با پوشش دارو برای درمان تنگی مجدد عروق کرونر پس از تعبیه استنت (ISR) در بیماران مبتلا به نوعی بیماری قلبی است. ISR عبارت از تجمع پلاک یا بافت زخم زیر استنت است که باعث باریک‌شدن مجدد رگ‌های قلبی‌ای می‌شود که پیش‌تر باز شده‌اند.

به گفته یکی از تحلیل‌گران شرکت خدمات مالی جهانی BTIG، ارزش بازار جهانی ISR حدود ۵۰۰ میلیون دلار است.

تایید این دستگاه بر اساس نتایج داده‌های ۴۸۰ بیمار از مطالعه‌ای بود که در آن دستگاه دارای پوشش دارویی Agent، در مقایسه با دستگاه بدون پوشش دارویی، به‌طور قابل‌توجهی میزان بعضی عوارض را ۱۲ ماه پس از دریافت درمان کاهش داد.

مدیر سایت
مدیر سایت
با افتخار اعلام می‌کنم که در ترویج شفافیت و ارائه اخبار صنعت دارو، به همراه تیم پویا و متعهد فن‌سالاران، به راه‌اندازی یکی از زیباترین و پویاترین سایت های کشور اقدام کرده ام. این کار، یکی از چالش‌های بزرگ رسانه‌ای در طراحی و پویایی است که با افتخار پذیرفته‌ام. هدف من، ارائه بهترین فضای رسانه و وب‌سایت برای جامعه فن‌سالاران است. من از الگوهای برجسته جهانی الهام گرفته ام تا بهترین فضای ممکن برای تیم محتوایی و مدیریت فن سلاران فراهم خواهم گردد. با تلاش مداوم، امید است این رسانه به یک نماد موفقیت و شفافیت در صنعت دارو تبدیل شود و با وجود نوپا بودن در صدر کمی و کیفی سایر سایت های مشابه خبری با پیشینه دهه ها فعالیت قرار دارد .
مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر