بازاریابی/
این یک حوزهی ترکیبی است و کار هر کسی هم نیست که بهطور کامل از عهده این کمپین برآید.
(آنهم در ایران، در فاصله محافظهکاری شدید مدیران و رانتبازیهای بیامان دو سه واحد مربوطه!)
۱.تبلیغات سنتی:
مشتمل بر چاپ، پاسخ مستقیم، رادیو و تلویزیون، تبلیغات محیطی
۲.دیجیتال:
مشتمل بر وب، بازاریابی ویدئویی، بازاریابی الکترونیک موبایلی، سئو, مدیریت خدمات تجاری
۳.روابطعمومی:
مشتمل بر بیانیه مطبوعاتی، برپایی رویداد، پخش رادیویی-تلویزیونی
۴.تبلیغات چریکی:
مشتمل بر تاکتیکهای تبلیغات چریکی
۵.رسانههای اجتماعی:
مشتمل بر فیسبوک (متا)، توییتر (اکس)، اینستاگرام، لینکدین، یوتیوب و سرور همهشان تلگرام.
۶.استراتژی (در کانون اینفوگرافی):
مشتمل بر نقطه فروش یونیک و پیامهای کلیدی متمرکز.
۷.تبلیغات دهانی: (مشتمل بر اینکه؛ ما خودمان کانال داریم!)
این یکی فقط در ایران خوب جواب میدهد و در جداول بینالمللی نمیدانند که چیست!
/انتهای پیام/