جمعبندی و دستهبندی اطلاعات، نظیر کاری که دکتر سیاوش افتخاری میکند، یک ویژگی منحصربهفرد دارد و آناینکه جایگاه تبیینی به برخی از شرکتها میبخشد و قدرت رصد و برندینگ را هم تقویت میکند.
مثلا شرکت روزدارو که در ماههای گذشته، جایگاهی چندان در رنکها و رتبهبندیها نداشت، در گزارش اسفند ماه تبدیل به «پدیده» میشود، و در آمار ارائهشده، بعد از مدتها در رنکینگ شش شرکت اول صنعت داروسازی کشور قرار میگیرد.
بر اساس این گزارش، ارزش فروش اسفند ۱۴۰۳ روزدارو نسبت به سال گذشته نیز از یک جامپ چشمافسا خبر میدهد.
همچنین رشد فروش مقداری روزدارو از بهمن به اسفند ۱۴۰۳ نیز رشدی ۸۱ درصدی را تجربه کرده، گو آنکه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل این رشد بسیار بیشتر شده است.
ضریب تغییرات ارزش فروش روزدارو در سال ۱۴۰۳ نیز متفاوت از سایر شرکتها شده و رشدی ۹۴ درصدی را تجربه کرده است.
سرانه فروش اسفند ۱۴۰۳ روزدارو نیز، مقام دوم را در اختیار دارد و…
قابل ذکر است که شرکت روزدارو، اوایل بهمن ۱۴۰۳ مدیرعاملی جدید را برای تصدی شرکت برگزید؛ دکتر آرش لطفی ماشمیانی.
/انتهای پیام/