تبلیغات/ برند/
هویت سازمانی مجموع عناصر بصری و استراتژیک یک شرکت است که نحوه ارائه آن به بیرون را تعریف میکند.
خلاصهی فرآیند
١. تعریف ارزشها و ماموریت:
-مشخص کردن آنچه شرکت به آن پایبند است و هدف آن.
٢. توسعه عناصر برند:
-طراحی لوگو، طرح رنگ، تایپوگرافی و سایر عناصر طراحی که بهصورت بصری نمایانگر شرکت هستند.
٣. ایجاد دستورالعملهای برند:
-مستندسازی قوانین استفاده از عناصر برند برای حفظ ثبات در تمام پلتفرمها و ارتباطات.
۴. پیامرسانی منسجم:
-اطمینان حاصل کنید که تمام ارتباطات، از جمله بازاریابی، تبلیغات و پیامرسانی داخلی، منعکسکننده هویت برند هستند.
۵. اعمال موارد فوق:
-پیادهسازی هویت سازمانی در بیلبوردها، حضور دیجیتال، بستهبندی، لباس فرم و تبلیغات.
۶. نظارت و تکامل:
-ارزیابی مداوم اثربخشی هویت سازمانی و اصلاح آن با رشد شرکت و تغییر شرایط بازار.
یک هویت سازمانی قوی، شناخت برند را افزایش میدهد، اعتماد را تقویت کرده و یک کسبوکار را در بازارهای رقابتی متمایز میکند.
پس حتما جای پایتان را در رسانهها محکم کنید.
خیلیها کار میکنند، «بلد» نیستند «سند»ش کنند!
/انتهای پیام/