دوشنبه 26 خرداد 1404
Tehran
clear sky
36.7 ° C
36.7 °
36.7 °
8 %
6kmh
0 %
دوشنبه
36 °
سه‌شنبه
36 °
چهارشنبه
35 °
پنج‌شنبه
34 °
جمعه
34 °
spot_imgspot_img
خانهبرندینگهویت سازمانی چیست؟

هویت سازمانی چیست؟

تبلیغات/ برند/

هویت سازمانی مجموع عناصر بصری و استراتژیک یک شرکت است که نحوه ارائه آن به بیرون را تعریف می‌کند.

خلاصه‌ی فرآیند
١. تعریف ارزش‌ها و ماموریت:
-مشخص کردن آنچه شرکت به آن پایبند است و هدف آن.

٢. توسعه عناصر برند:
-طراحی لوگو، طرح رنگ، تایپوگرافی و سایر عناصر طراحی که به‌صورت بصری نمایانگر شرکت هستند.

٣. ایجاد دستورالعمل‌های برند:
-مستندسازی قوانین استفاده از عناصر برند برای حفظ ثبات در تمام پلتفرم‌ها و ارتباطات.

۴. پیام‌رسانی منسجم:
-اطمینان حاصل کنید که تمام ارتباطات، از جمله بازاریابی، تبلیغات و پیام‌رسانی داخلی، منعکس‌کننده هویت برند هستند.

۵. اعمال موارد فوق:
-پیاده‌سازی هویت سازمانی در بیلبوردها، حضور دیجیتال، بسته‌بندی، لباس فرم و تبلیغات.

۶. نظارت و تکامل:
-ارزیابی مداوم اثربخشی هویت سازمانی و اصلاح آن با رشد شرکت و تغییر شرایط بازار.

یک هویت سازمانی قوی، شناخت برند را افزایش می‌دهد، اعتماد را تقویت کرده و یک کسب‌وکار را در بازارهای رقابتی متمایز می‌کند.
پس حتما جای پای‌تان را در رسانه‌ها محکم کنید.
خیلی‌ها کار می‌کنند، «بلد» نیستند «سند»ش کنند!

/انتهای پیام/

مقالات مرتبط

ارسال نظر شما

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر

محمد رضا نیکخواه بهرامی بر تعرفه خدمات دارویی در سال ۱۴۰۴ اعلام شد
امیر علی بر اختیار یا الزام؟
علیرضا بر اختیار یا الزام؟
ارژنگ نجاتپور ثانی بر سه خبر از داروسازی امین
امیر سعیدی‌فر بر مجله «فن‌سالاران»، شماره ۸