پنج‌شنبه 22 خرداد 1404
Tehran
few clouds
31.5 ° C
32 °
31.5 °
13 %
8.9kmh
20 %
پنج‌شنبه
32 °
جمعه
35 °
شنبه
35 °
یکشنبه
36 °
دوشنبه
38 °
spot_imgspot_img
خانهمطالب تالیفیمثل یک اخطار "ارتباطی"

مثل یک اخطار “ارتباطی”

یادداشت/

خدا نکند در عرصه اطلاع رسانی، نابلدی‌ رایج شود که هرچه بیشتر افکار عمومی به یغما می‌رود.

این روزها رفتارهایی عجیب از برخی روابط‌عمومی‌های نهادی و کرایه‌ای را شاهدیم.

در همین هفته نشست‌هایی برگزار شد که خروجی آن به‌تمامی در جهت افسرده کردن جامعه و تضعیف صنعت بود، و خوراکی مناسب به رسانه‌های غیر را فراهم آورد!

امروزه شما دیگر هیچ‌گونه میدان‌داری از متخصصان ارتباطات و روابط‌عمومی‌ها نمی‌بینید، به‌جای ایشان کسانی بر مصدرند که تنها هنرشان مدیریت کارت‌های هدیه و سندسازی از حضور فلان رسانه در نشست‌ها است!

وقتی اداره سپهر ارتباطی کشور به افراد خالی از نگرش‌های تخصصی ارتباطی سپرده می‌شود، فرصت شنیدن صداهای خوب و انتقال خبر خوب هم از دست می‌رود و ای‌بسا که از دست هم رفته باشد.

با روش‌های ارتباطی تزریقی و زوری، که نمی‌توان در مدیریت افکار عمومی ظفرمند شد! بلکه هر روز خوراکی بیشتر برای رسانه‌های خارج فراهم می‌شود.

نتیجه دو تا از این نشست‌ها و همایش را در همین هفته مرور کنید، خواهید دید که مدیریت امور را باید هرچه سریع‌تر به آدم‌های باتجربه و با وسع نظر سپرد. خلاص.

/انتهای پیام/

مقالات مرتبط

ارسال نظر شما

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر

امیر علی بر اختیار یا الزام؟
علیرضا بر اختیار یا الزام؟
ارژنگ نجاتپور ثانی بر سه خبر از داروسازی امین
امیر سعیدی‌فر بر مجله «فن‌سالاران»، شماره ۸