یکشنبه 28 بهمن 1403
spot_imgspot_img
Tehran
few clouds
5.4 ° C
5.4 °
5 °
26 %
4.9kmh
20 %
یکشنبه
10 °
دوشنبه
8 °
سه‌شنبه
10 °
چهارشنبه
11 °
پنج‌شنبه
12 °
خانهروابط عمومیروابط‌عمومی و تولید محتوا

روابط‌عمومی و تولید محتوا

یادداشت کوتاه/

یادداشت: محتوا فرمانرواست و محتوای آنلاین به مثابه‌ی دارایی‌دیجیتال؛ سرآغاز تبدیل شدن است به امپراتوری آنلاین.

تولید محتوای باکیفیت و پیوسته، باعث اطلاع‌رسانی، آموزش و جذب مخاطبان می‌شود.

محتوا می‌تواند شامل استریم‌های آموز‌شی، مقالات، پست‌های عملکرد، پیام‌ها، تیترها و داستان‌های موفقیت سازمان شما باشد و می‌تواند در قالب “یک محتوا ‌- چند فرمت” دنبال شود.
(خیلی از روابط‌عمومی‌ها در نهادها نمی‌دانند که باید در تولید محتوا نرم‌خوتر باشند و اساسا به کیفیت تولید محتوا هم توجه کنند! روابط‌عمومی توضیح‌دهنده به مرجع بالادستی، عموما تولید می‌کند، اما فقط ماستمالی می‌کند!)

/انتهای پیام/

مقالات مرتبط

ارسال نظر شما

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر

ارژنگ نجاتپور ثانی بر سه خبر از داروسازی امین
امیر سعیدی‌فر بر مجله «فن‌سالاران»، شماره ۸